<::лат> OCR: <::рус> Библиотека святоотеческой литературы <::лат> http://orthlиb.ru <::слав> В субботу сырную память совершаем всех преподобных и Богоносных отец, в подвизе просиявших. В пяток вечера во светильничное по предначинательном обычное стихословие: Ко Господу скорбети ми: На Господи воззвах, поем стихиры подобныя, поставльше стихов 6. Глас 8, повторяюще я: Приидите вси вернии, Преподобных отец лики воспоим, антониа верховнаго, светлаго евфимиа, и когождо и вся вкупе. и сих, якоже другий рай сладости, гражданства мысленно преходяще, красно воззовем: сия древеса яже насади Бог наш: сия плоды нетленныя жизни процветшая, принесоша Христу, питающе наша души. к нимже возопиим: Богоноснии Блаженнии, молите Спастися нам. Подобен: Радуйся египте верный. радуйся ливие Преподобная. радуйся фиваидо избранная. радуйся всякое место и граде и страно, гражданы воспитавшая царства Небеснаго, и сих в воздержании и болезнех возрастившая, и желаний совершенныя мужы Богу показавшая. сии светила душ наших явишася: сами чудес зарею, и дел знаменьми, просияша мысленно во вся концы. к тем возопием: отцы всеБлаженнии, молите Спастися нам. Подобен: Кто изречет от земнородных чудная ваша жития, отцы всемирнии? кий же язык изглаголет Священныя в дусе подвиги и поты ваша? страдания добродетелей, измождения плоти, борения страстей, во бдениих, в молитвах и слезах? вы в мире якоже ангели воистинну явистеся, сами бесовския силы совершенно низложисте, сотворше чудная и дивная знамения. темже молитеся с нами преБлаженнии, улучити нам некончаемую радость. Слава, глас 6: Еже по образу соблюдше невредимо, ума вожда на страсти пагубныя постнически поставльше, во еже по подобию яко мощно возшли есте: мужески бо естество понудивше, потщастеся хуждшее покорити лучшему, и плоть поработити духу. темже монашествующим явистеся верх, жители пустыннии, Благотекущим подвизатели, правила добродетели известнейшая. и ныне на Небесех, зерцалом разрешившимся всеПреподобнии, чисто зрите святую Троицу, молящеся непосредственно, о верою и любовию чтущих вас. И ныне, Богородичен 1 гласа, осмогласника рядоваго. Свете тихий: Прокимен, глас 7: Боже заступник мой еси ты, и милость твоя предварит мя. Стих: Изми мя от враг моих Боже, и от востающих на мя избави мя. Пророчества захариина чтение, [Глава 8, ст. 19- 23]. Сице глаголет Господь вседержитель: пост четвертый, и пост пятый, и пост седмый, и пост десятый, будут дому иудову в радость, и в веселие, и в праздники благи: и возвеселитеся, и истину и мир возлюбите. Сице глаголет Господь вседержитель: еще людие мнози приидут, и живущии во градех многих. И снидутся живущии в пяти градех во един град, глаголюще: грядим помолитися лицу Господню, и взыскати лице Господа вседержителя: иду и аз. И приидут людие мнози, и языцы мнози взыскати лица Господа вседержителя во Иерусалиме, и умолити лице Господне. Сице глаголет Господь вседержитель: во оны дни имется десять мужей от всех племен языческих, и имутся за ризу мужа иудеанина, глаголюще: пойдем с тобою, зане слышахом, яко Бог с вами есть. Прокимен, глас 6: Да уповает Израиль на Господа от ныне и до века. Стих: Господи не вознесеся сердце мое, ниже вознесостеся очи мои. Сподоби Господи в вечер сей: На стиховне самогласен, глас 2: Очистим себе братие от всякия скверны плоти и духа, свещи душ наших просветим нищелюбием, не снедающе друг друга оклеветанием: приспе бо время, егда жених приидет всем воздати по делом их. совнидем Христу с мудрыми девами, глас оный разбойника к нему взывающе: помяни нас Господи, егда приидеши во Царствии твоем. И глаголем стих: К тебе возведох очи мои: И паки тойже самогласен. Таже стих: Помилуй нас Господи, помилуй нас. И мученичен: Святым Мученком молящимся о нас, и Христа поющим, всякая лесть преста, и человеческий род верою Спасается. Слава, глас 8: Монахов множества, наставники ныне чтим отцы Преподобнии: вами бо стезею воистинну правою ходити познахом. Блажени есте Христу работавшии, и вражию низложившии силу, ангелов собеседницы, Праведных сожителе, и святых: с нимиже молитеся Господеви, помиловатися душам нашим. И ныне, Богородичен. Подобен: _О преславнаго чудесе! Радуйся, чистоты сокровище. радуйся, невещественнаго света чистое жилище. радуйся, главизно Спасения нашего. радуйся, апостолов проповедание. радуйся, Мученков похвало. радуйся, Пророков исполнение, всенепорочная. радуйся, подвижников и монахов украшение, и Спасение верных. Таже, Ныне отпущаеши: И по трисвятом глаголем тропарь, глас 4: Боже отец наших, творяй присно с нами по твоей кротости, не отстави милость твою от нас: но молитвами их в мире управи живот наш. Слава, и ныне, Богородичен, глас тойже. Еже от века утаеное: Тыяжде и на Бог Господь, и на конец утрени глаголем. Посем ектениа: Помилуй нас Боже: и 3 поклоны великия. Буди имя Господне: трижды. Благословлю Господа: Достойно есть: и отпуст. И бывает трапеза по обычаю, якоже и в среду сырную указано есть. На повечерии же поем рядовый канон мертвен гласа: во усопохранительнице. В субботу сырную на утрени, по шесто_псалмии, и первом стихословии, седальны, глас 8: Подобен: Повеленное тайно: Отеческими молниями озарившеся, яко в рай красный ныне входяще, сладости потока насладимся, и сих доблести ужасно смотряюще, поревнуим добродетелем, Спасу взывающе: молитвами их Боже, царствия твоего причастники ны сотвори. Слава, подобен: Начальника монашествующих павла, согласно со антонием мудрым, и евфимием воспоим вси, с прочими отцы: и сих умолим, яко да Христу непрестанно молятся о нас, Божественную и всесветлую совершающих память их, в песнех славяще Спаса и Господа. И ныне, Богородичен. Подобен: Благодарим тя присноДево, и величаем чистая, и покланяемся ти, воспевающе Рождество твое Благодатная, зовуще непрестанно: Спаси нас Дево всемилостивая, яко Благая, и демонскаго исхити словопрения страшнаго в час испытания, да не посрамимся раби твои. По 2-м стихословии седален, глас 4. Подобен: Свирелей пастырских: Антониа купно и евфимиа, вси со всеми прочими Богоносными отцы восхвалим песньми, память их торжествующе: сии бо Господеви о всем мире молятся, да избавимся древния клятвы, свобождшеся мучения. Слава: Иный седален, глас 8. Подобен: Повеленное: Якоже в раи добродетелей цветущем, Богоносных постников обходяще, вони исполняемся сладкоухания: страданьми бо наострившеся искушений, тело воздержанием раболепно покориша Духу, ангельское на земли житие поживше. темже славы сподобишася. И ныне, Богородичен: Безплотных твоих Христе, и Предтечи, учеников, Пророков и Мученков, святых всех и Преподобных, молитвами неискусомужныя и Благия Матере твоея умоляемь, давай нам светом твоим ходити, и сподоби нас улучити Царствие твое, ради щедрот милости твоея. Таже чтем во святом ефреме словеса о скончавшихся отцех, на даяния три. Псалом 50. Канон святаго обители на 6, и святых на 8. Стихословим же и Господеви поем. Глас 8. Песнь 1: Песнь возслем людие: Вси в песнех духовных, в подвизех просиявшия, Божественныя отцы наша воспоим согласно, яже изнесе египет, фиваида, и ливиа, всякое место, и град, и страна. Радуйся монахом первонаставниче, антоние преславне, аммуне Богоносне, нитрийская славо, арсение ангеле, державо безмолвия, и аммоне Духоносне. Красуйся воистинну сосуде Божий, агафоне Священнодушне: ахилла и аммон, цветы пустыннии: ануве и алоние, аммонафа и анфиме, добродетелей светлии бисери. Светильницы разсуждения нам, пет буди арис днесь, и аполлос великий, послушания же светы афре и акакие, с сими и аввакир спросияет, якоже некая денница. Гора жительства высокаго явися ав_ксентий, страдалец же чистоты аврамий великий, с нимиже афродисий столп воздержания явися, со афинодором. Сияет яко звезда на Небеси в постницех аммоний, и Божественный анина: светится же с сими и великий антиох, и агапит зельный, аще кто иный с сими блистает. Песньми восхвалим Священными великаго афанасиа, в горе афонстей светло постившагося, светильника великаго всея вселенныя, егоже молитвами вси спасаемся. Житии Богодухновенными воистинну рай явистеся церкви премудрии, Блаженнии отцы вси по имени, о нас молитву Господеви творите непрестанно. Приидите мучениколюбцы вернии почтим мученики честными песньми и пении, верою Христу Богу нашему, поюще и вопиюще: воспоим тебе единому Владыце. Слава, Троичен: Вси единаго естества пою, лица самоипостасна: нерожденна отца, Сына рождшагося, и Духа святаго: безначальное Царство, власть, Божество едино. Богородичен: Радуйся пресвятый храме, руно Богоросное, запечатленный источниче безсмертныя струи, град твой Владычице сохрани от различных сопостат невоеванный. Ирмос: Песнь возслем людие чудному Богу нашему, свободившему Израиля от работы, песнь победную поюще и вопиюще: поим тебе единому Владыце. Вторыя же песни во _псалтири не глаголем, но припеваем: Преподобнии отцы молите Бога о нас. Песнь 2. Ирмос: Видите видите, яко аз есмь Бог ваш, прежде век рожденный от отца, и от Девы в последняя без мужа заченшийся, и разрушивый грех праотца адама, яко человеколюбец. Благоухания ныне исполняемся яко в рай другий текуще, Богонасажденных добродетелей постнических: яже в воздержаниих и слезах процветоша, различно плодоносяще жительство Богу преподобнейшии. Великий висарион, птичее житие поживый яко ангел, новый иов паки, твердый вениамин, но и виталлий светильник, блудницы спасаяй Богу: витимий же Божественный, и славный вавила с сими да воспоется. Высотою жительства Небо был еси, _о венедикте! дом же премудрости, пастырь васиан: но и василий некий венец прият послушания: во гробе бо живый вселився, показует нам послушания светлость. Песнь геласию, сей приснопамятный Царь страстей: хвала герасиму, емуже поработа зверь: прииде бо к нему за совершение добродетели. слава и герману отцу, с гаием мудрым угодником Христовым. Давид фессалонитская слава и похвала Богоприятный даниил да похвалится. в чудесех многий, делом же и словом, даниил скитский: дий же и далмат, начальницы монахов, утверждение веры. Звезд зари покорение, множае лучших, показа, яко два светильника сияюща нам, дометиана же и дометиа Богомудрая: с симиже и безыменитии славно да воспоются. Богатство неистощимое верных, раку предприими Господа ради страдальчествовавших: Благочестно приидите вернии, мученически сия воспоим, плодоприемлюще исцеления душам и телесем верою. Слава, Троичен: Пресовершеннейшая единице, преБожественная, триипостасная, нерожденный отче, и Сыне единородный, Душе от отца исходяй, Сыном же являемый, существо едино, и естество: Господьство, Царство, Спаси вся ны. Богородичен: Едина ввела еси человечеству странное рождение, едина не подяла еси от естества тления, безсеменное нетленно рождество понесши: тем тя яко Богородицу по долгу вернии чистая прославляем. Катавасиа: Видите, видите: Песнь 3: Несть свят яко Господь: В другий рай входяще добродетелей Божественных отец, сего вкусим присноподательнаго одушевленнаго наслаждения, верно восхваляюще я. Да почтется евфимий пресветлая звезда, денница елладий, ефрем Богодухновенный, со евлогием зельным, делы и чудесы облиставшии концы. Пет буди песньми зосима чудный, и захариа всечестный, и зинон, и зоил, исаиа великий, и илиа славный с сими да почтется. Фермискаго феодора всеславнаго пою, и енната всепетаго: с сими же и феодула, со феоною воспеваю. почитаю дивнаго и великаго феодосиа. Хвалимь буди феоктист всеизрядный пастырь и высокий фалассий, великий феодор нареченный сикеот, знаменьми и чудесы явлейся на земли высокий. Звезды сияют другия, паки пресветлый колов иоанн, с треми светоносными в лествице, с вящшими же иными, славно просияющий. Почтим пеньми и песньми духовными, сошедшеся любопразднственнии, Мученк всечестную и летнюю память: присно бо молятся Христу о роде нашем. Слава, Троичен: Троице единосущная, и преБожественная единице, разделением соединение, и впротив лицы естество имущая, во едино нас совокупи хотение твоих заповедей. Богородичен: Скинию тя Богоделанную преднаписа моисей, серафимами спокровенную, святых святая, прообразуя твое Дево Рождество чистое, Христу плотию написатися. Ирмос: Несть свят яко Господь, и несть праведен яко Бог наш, егоже поет вся тварь: несть праведен паче тебе Господи. Седален, глас 4. Подобен: Скоро предвари: Лучи якоже солнце правды вас Христос посла, просвещающия землю, учителие святии: темже злобою помраченую душу мою, Божественными вашими молитвами, осияйте Божественным светом Богоразумия БогоБлаженнии. Иный седален, глас 8. Подобен: Премудрости: Антониа кроткое и чистое, евфимиа великое и чудное, павла и арсениа простое и безмолвное, феоктиста славу, и прочих Преподобных всех чины, вернии прославим и совосхвалим песньми, с нимиже евпра_ксию деву, со всеми воспоим женами Богомудрыми, и согласно возопиим: молите Христа Бога, согрешений оставление даровати празднующим любовию святую память вашу. Слава, подобен: Узы разрешше страстей, прилепистеся любви Благих, и в славу премирную во Христе облекостеся, от своих трудов обретше упокоение, воздержания трудами получивше вышняго живота. темже достойно радуетеся купно с горними силами, Богоноснии отцы наши, прегрешений оставление испросите празднующим любовию святую память вашу. И ныне, Богородичен. Подобен: В тимении углебох грехов, и несть постояния во мне, люте потопи мя буря прегрешений моих: но яко рождшая слово, единаго человеколюбца, на мя раба твоего призри, молюся, избави греха и страстей душетленных, и всякаго озлобления местника, Владычице, да пою радуяся: моли Христа Бога, прегрешений оставление даровати ми, тя бо имею надежду раб твой. Песнь 4: Из горы приосененныя слове: Светильник мироявленный Божественный иларион, гора разумная великий иустин: с нимиже иера_кс да почтится и ивистион, изряднославнии, со иосифом. И иеремий облиста житием: явися же и крепость велия исхирион. с нимиже светит карион, коприй, кастор, кассиан, вкупе предобрии. Дивлюся каллистовым Благословесием, хвалю лаврентиева добродеяния, Благотворение же логгиново восхваляю, почитаю лотовы добродетели. Леонтиа пою глубину Богословия, ма_ксима же воспеваю пучину учений, маркиана же удобрение, и марка Благопокориваго и Богопослушнаго. Честь добродетелей макарий великий, градский же, Благочестия имение. проповедается с сими марк зельный, с далматоем же ефио_пс моисей. Мартиниановы и малховы величаю о чистоте течения же и подвиги, добродеяния же маркелла пастыреначальника, почитаю и милла мертвецевоскресителя. Мученцы Христовы, непрестанныя молитвы содетелю принесите и создателю, о мире мира, и о чтущих память вашу в песнех. Слава, Троичен: Странно, яко едино, и три, Божество все, в триех лицах нераздельно: отец бо, Сын, и Дух святый есть, покланяемая в естестве едином. Богородичен: Радуйся пространное Божие вместилище, радуйся, ковчеже новаго завета. радуйся стамно, из неяже манна дадеся всем человеком преНебесная. Катавасиа: Из горы приосененныя слове, Пророк, единыя Богородицы, хотяща воплотитися, Боговидно усмотри, и со страхом славословяше силу твою. Песнь 5: Ирмос: Страстей мя мглы: Едемскаго рая, приидите видим цветы присноживотныя, Богопрозябленая отцев тщания, ихже есть един делатель Господь. Нила струями словесными напаяется всяка душа мысленная, навкратиа, никона житиями сияет, с нафанаилом же и нисферон красит сию. Ксенофонт с сынома, добродетельми блистаяся, просвещает нас, великий же порсисий, паче же онуфрий: пимена же кто достойнословит от земных? Памво и деянием и словом да уБлажится достойно, яко высокий: возбраняяй же демоны пуплий всеславный, да славится равно светлый пиннуфрий. Достодолжно да почтится преславный воистинну пафнутий: пиор, патермуфий, павл препростый, питирун великий и отцев изящный. Светло да похвалится светило светил пахомий: паламон сострадалец, Божественный петроний, пасарион с ними, Божественными да воспоется песньми. Слава, Троичен: Впостасьми три, аще и естеством едино Божество есть, в няже крестихомся, и имже веруем, отец, слово, и Дух соестественный. Богородичен: Словом слово паче слова рождшая пречистая, того молящи не престай молимся, от бед присно избавитися стаду твоему. Катавасиа: Страстей мя мглы, яко от глубокия нощи избавляяй, утреневати сподоби дух мой, молюся, во свете дне повелений твоих Христе. Песнь 6. Ирмос: Содержима мя приими: Дивнии всечестнии отцы наши, ихже Божественная страдания, ихже борения, ихже исцеления: кто бо паче сих показа чудес крепость? Равула дивный, и руф вкупе, и сисой купно равноангельный да восхвалится, с нимиже Божественный ерид, и силуан. Небо четверосветильное явися на земли, дважды двое сие симеонское единоимение, иже на столпех трие суть, и един юродивый. Посреде звезд яко солнце, имже бе начальник оСвященный савва облиста, с нимже озаряет и серапион деяньми с силваном. Сармат и тимофей, тифой купно со вперехием, и фармуфий, фока, харитон, херимон, _псой да поется, и ор премудрый. Святое и славное отец множество, помянутое и безыменитое, избави от бед, любовию памяти совершающих ваша. Слава, Троичен: Тя Троице пребезначальная, и Божественная единице, света и светы пою, живота и животы: ума, слова, Духа же святаго, и святая, единаго Бога. Богородичен: Из корене прозябе твоего цвет жизни, иессее прадеде взыграй, Спасаяй мир, от чистыя отроковицы Христос Бог. Ирмос: Содержима мя приими человеколюбче, грехи многими, и припадающа щедротам твоим, яко Пророка Господи, и Спаси мя. Кондак, глас 8. Подобен: Яко начатки: Яко Благочестия проповедники, и нечестия обуздатели Богоносных собор уяснил еси, подсолнечную осиявающия: в мире совершенном тех молитвами, тебе славящия и величающия сохрани, поющия ти Господи: аллилуиа. Икос: На красная жития воззрех помышленьми зря бываемая, и измерив тех болезни, жизнь человеков окаях: вас же единех ублажих добрую часть избравших, еже желати Христа, и бывати с ним, и пети присно с Пророком Давидом: аллилуиа. Сина_ксарь. Стихи: Душам Праведным, ихже присно память пребывает, Жертвы покаяния приношу словеса. В сий день память совершаем всех в пощении просиявших святых, мужей же и жен: помалу бо предводительными нас праздники, Богоноснии отцы наставивше, и готовы предустроивше в поприще, и пищи и сытости отведше, и будущаго суда страхом нас наказавше: сыроястною же седмицею яко должно пред_очистивше, приятно и два пощения положиша посреде, да по малу нас к нему возбудят. Се и преподобно вся пожившия, и инако, болезньми многими и труды, мужы же вкупе и жены, посреде предпоставиша: яко да памятию тех и борении, сильнейша нас сотворят к поприщу, имущих онех житие, образ некий и путь. И еже от онех пособие и помощь приемлюще, к духовным подвигом влечемся, помышляюще, яко и тии тогожде нам естества общишася. Якоже бо воеводы воинством ополченным, и уже по чином стоящим, словесы и образы и древних мужей поминании, изрядно воевавших и храбровавших своя вои обощряют, и отсюду они укрепляеми, победы надеждею вседушно ополчаются. Тако и ныне Богоноснии отцы мудре содевают: мужеский бо пол и женский, преподобне пожившими, к духовным подвигом укрепльше, сице к постному предводят поприщу, яко да к первообразному, незлобивому онех мы взирающе житию, многовидныя и различныя делаем добродетели, якоже комуждо сила есть. Предводительне убо любовь, и еже со умом бываемое ошаяние безчестных дел и деяний. И пост сей, не снедение убо точию, но и языка, и ярости, и очию, и просто рещи, всякаго зла праздность и отчуждение. Тоя ради вины святии отцы настоящую святых всех память зде учиниша, яже постом, и иными Благими делы Богу угождшия приведше, поущающе нас образом сих к добродетелей поприщу, и доблественне на страсти и на демоны вооружитися, и некий образ подлагающе: яко аще и мы равное им тщание предложим, ничтоже претыкание будет содеяти, елика и они содеяша, и техже сподобитися честей: тогожде бо нам и сии общишася естества. О сыроястней же глаголют нецыи: царю ираклию сию вчинити, мясоястну сущу прежде: на хоздроа бо и персы шесть лет воевав, обещася Богу, аще на онех укрепится, сию предложити, и посреде поста и пищи уставити, еже и сотвори. Аз же мню, негли и сему ключившуся, святыми отцы умышлену быти и сию пред_очищения ради некоего, яко да от мяс и многоядения, абие в крайнее неснедение ведоми не тужим, и инако, телесным обычаем вредимся: но тихо и помалу мастящих, и сладящих отстояще, якоже кони некрепкоузднии отятою снедию, и брозду поста восприимем. яко бо о души притчами сотвориша, такожде и о телеси ухитриша, яже к посту претыкания помалу отсекающе. Преподобных твоих всех молитвами, Христе Боже наш, помилуй нас, аминь. Песнь 7. Ирмос: Отроки оросивый: Приидите принесем песни по долгу, женам преподобно пожившим и равноангельно, ихже молитвами воззовем: Боже, Спаси вся ны. Христоносица вриена, с Божественною феврониею да почтится, и фомаидою и иериею, и платонида же да поется, с нимиже и меланиа верно. Агг~ломудренным хвала евпра_ксиам, со двема феодорами и анастасиами всебогатыми, пение и слава непрестанная, чудно послужившим Богу. Египтяныня мариа свет в мире, и марин нарекшаяся, звезда явися вселенней, евфросина солнце добродетельми облиставающая. Огнеявленная феодула в житии, и озаряет в пощении феодотиа и иулитта, и спросияет деяньми исидора пребогатая. Небомудренная марина ныне да почтится, с великою матроною, сигклитика же и сарра, со иустиною, песньми яко мудрии да восхвалятся. Пелагиа, ангел Господень, таисиа, светильник покаяния, да воспоется, и аще кая другая просия от жен в пощении. Слава, Троичен: С Сыном отцу покланяемся, и Духу святому, единомудренно славословяще, верно вопием: слава тебе Троице единице, Боже наш. Богородичен: Богородице Дево, рождшая мира Спаса и Владыку Благословенная, того моли всегда ущедрити души наша. Катавасиа: Отроки оросивый в пещи, и Деву сохранивый, рождшую тя по Рождестве, Благословен еси Боже отец наших. Песнь 8. Ирмос: На горе святей: Пастыри и мудрыя учители, святители Христовы Церкве, с Преподобными вси воспоим, Господа поюще, и превозносяще во вся веки. По долгу василий великий, и с ним многострадальный воистинну да поется афанасий песньми, с григорием в Богословии начальствующим всеми. Иоанна златоглаголивая уста, с кириллами Богомудрыми столпами прославим: тако же и исихиа другаго Богослова, с Боговещанным и Божественным мелетием. Григорию слава нисскому, со двема чудотворцема отцема: и премудрый Божественный епифаний, со амфилохием светлым светильником, да поется во веки. Митрофана Священников славу, с нектарием, аттиком, геннадием, с нимиже и анатолиа поим, животныя светильники, купно со евсевием и проклом премудрыми. Николаа Священнопроповедника, софрониа воистинну медоязычнаго со евлавием пою, и диадоха, купно со евстафием и увеналием отцеверховными. Благословим отца, и Сына, и святаго Духа, Господа. Троичен: Яко единицу существом тя пою, яко Троицу лицы тя почитаю, отче, Сыне и Душе пресвятый: безначальную державу твоего Царствия славлю во веки. Богородичен: Ты гора Божия явилася еси Богородице, в нюже Христос вселився, Божественны храмы содела поющия: Господа пойте, и превозносите во вся веки. Хвалим, Благословим, покланяемся Господеви. Катавасиа: На горе святей прославльшася, и в купине огнем присноДевы моисеови тайну явльшаго, Господа пойте, и превозносите во вся веки. И стихословится, Честнейшую. Песнь 9. Ирмос: Проявленное на горе законоположнику: Кто дерзновение изречет амвросиево? иерофееву же како премудрость изглаголет, и але_ксандров Богомудрых отец о вере твердость? Федим Божественный, спиридон Богоносный, со антипатром, памвом, палладием и ноном, иеронимом и германом всечестным, яко Богосветильницы да воспоются. Многий в Божественных дионисий да почтится, яко Небесных таинник, многострадальный клим, флавиан же, и павл великий, исповедания первопроповедницы. Михаил синадский да поется с тарасием, никифор паки с феодором зело, и феофан Священноименный воистинну, защитницы икон Христовых. Петр и игнатий воистинну Богоносцы, яко Христовы апостоли, и Священнострадальцы суще, да воспоются купно с поликарпом, и киприаном Христомученикома. Преподобнии отцы, и Священноначальницы Господни, со СвященноМученки и женами святыми, именованнии и не именованнии вси, молите Спастися душам нашим. Слава, Троичен: Едине в Троице Боже, слава тебе непрестанно: аще бо и Бог кийждо, но един естеством еси, отец, Сын и Дух, трисветлыми свойствы. Богородичен: Купину горящую огнем и неопалимую, предзряше древле моисей на синайстей горе, Богоприятное твое чрево, Дево, подемлющее нетленный огнь. Катавасия: Проявленное на горе законоположнику во огни и купине, Рождество присноДевы, в наше верных Спасение, песньми немолчными величаем. Е_ксапостиларий. Подобен: Жены услышите: Мира отвергшиися, и Крест вземшии, множество Преподобных отец, с лики мученик, иерарх собрание, и жен сочинение, нас возвеселите, еже воспети достойно вашу всесветлую память. Слава, и ныне: Подобен: Со ученики взыдем: В постничестве просиявшия Богоносныя отцы, и Священноначальники, купно же от жен Преподобныя, и Священномученников лики, в песнех светло восхвалим: яко да освятимся, и моленьми сих, и молитвами Богородицы, удобно совершим течение поста. На хвалитех поставим стихи 4, и поем стихиры, глас 8. Подобен: Во едеме рай: Отцев вси множество Преподобно постничествовавшее, в песнех возвеличим вернии, иерархов же Христовых восхвалим песньми, Богомудренно единодушно братие: в воздержании бо пожиша и в посте чистом, и Христово нам евангелие изясниша. с нимиже воспоим жены Богоносныя и светлыя, жительству их Боголепно ревнующе в души: да обрящем тамо согрешений прощение. В постничестве просиявшия светло, преподобно же пожившия, похвалим преславно братие, яко жительствовавшия добре и к жизни вечной Благочестно преселившияся в радости: ко упокоению же негиблемому, и Блаженному, тамо добродетелию и честностию право потекшия, се достойно почтим, яко да получим милость от Бога их молением, и вечныя славы и радости: и избавимся тамо неумолимых мучений. Иерархов всех лик, Праведных собрание, постников же и Преподобных жен, поживших Благочестно, умолени Благодатию, молите единаго Благаго, и всещедраго Господа, ущедрити и нас: да и тамошняго осуждения избавимся выну молитвами вашими мудрии, и будущаго восприятия насладимся, непрестанно во веки веков веселящеся и мы, похвальную песнь непрестанно жизнодавцу взывающе. Боголепное торжество вернии, восплещим днесь в памяти святых обильно, иерархов, и постников, и Священномучеников, и Преподобных жен, и Благочестивых: тленная бо и привременная истинно презреша и аки паучину, и аки уметы сия вмениша, да приобрящут Христа, и Царствие его, и Божественная оная, яже око не виде, ниже ухо когда слыша. ихже молитвами Боже, избави тления души наша. Слава, самогласен, глас 6: Преподобнии отцы, во всю землю изыде вещание исправлений ваших. темже на Небесех обретосте мзду трудов ваших: демонов разрушивше полчища, ангелов постигосте чины: ихже житию непорочно поревновавше, дерзновение имуще ко Господу, мир испросите душам нашим. И ныне, Богородичен: Богородице, ты еси лоза истинная: Славословие великое. И отпуст. На литургии из_образительная. И от канона песнь 3, и 6. Прокимен апостола, глас 4: Восхвалятся преподобнии во славе, и возрадуются на ложах своих. Стих: Возношения Божия в гортани их: Апостол дне, к римляном, зачало 115. Другий Преподобных, к галатом, зачало 213. Аллилуиа, глас 2. Стих: Насаждени в дому Господни: Стих: Веселитеся о Господе, и радуйтеся Праведнии: Ев\глие от матфеа, зачало 16. И преподобных, зачало 43. Киноник: Радуйтеся: Аллилуиа, трижды.