<::лат> OCR: <::рус> Библиотека святоотеческой литературы <::лат> http://orthlиb.ru <::слав> В субботу вторыя седмицы на утрени. Аллилуиа, и тропари, глас 2: Апостоли, Мученцы и Пророцы, святителие, Преподобнии и Праведнии, добре подвиг совершившии, и веру соблюдшии, дерзновение имущии ко Спасу, о нас того яко Блага молите Спастися, молимся, душам нашим. [Дважды.] Слава, мертвен: Помяни Господи яко Благ рабы твоя, и елика в житии согрешиша прости: никтоже бо безгрешен, токмо ты могий и преставленным дати покой. И ныне, Богородичен: Мати святая неизреченнаго света, ангельскими тя песньми почитающе, Благочестно величаем. И стихословим едину кафисму: Рече Господь Господеви моему: Таже седальны Мученичны октоиха три, и мертвен, и Богородичен. И чтение в шестодневце. Таже, Блажени непорочнии: поем на две статии: и поминает Священник усопшия, якоже обычно. В конец же кафисмы поем: Благословен еси Господи: Святых лик: и прочая. Во Славу же и ныне: ектениа о усопших: Молитву: Боже духов и всякия плоти: И абие седален, глас 5: Покой Спасе наш с Праведными рабы твоя, и сия всели во дворы твоя, якоже есть писано, презирая яко Благ прегрешения их, вольная, и невольная, и вся яже в ведении и не в ведении человеколюбче. Слава, конец. И ныне, Богородичен: От Девы возсиявый миру Христе Боже, сыны света тою показавый, помилуй нас. Канон минеи со ирмосом на 6: и святаго обители на 4: глаголется бо ирмос и тропарь без стихов, и держим стихи от Тогда потщашася владыки: Не стихословим бо песней от начала до 6-я песни, во всех субботах святыя четыредесятницы, до акафиста: от шестыя же песни начинаются трипеснцы, и поется минеи по дню святаго, и трипеснцы: стихословятся же и песни. Четверопеснец господина иосифа, егоже краегранесие: Пение сие иосифово. Глас 8. Песнь 6. Ирмос: Молитву пролию ко Господу: Святии множайшими муками, многия врагов тьмы низложити сподобишася Спасе, и многих Благ твоих улучиша молитвами их яко Благ, многая моя очисти прегрешения. Воспоим Христовы страстотерпцы, и возопиим к ним единомудренно: Владычним подобницы страстем, душ наших страсти исцелите, поститися же от злаго обычая нас укрепите. Преложил еси смерть на сон, болезненно во гробе поспал еси, и мертвым живот даровал еси: преставльшияся убо Спасе сподоби стояния избранных, страстотерпец святых мольбами. Богородичен: Поститися ми, и отступити от всякаго греха укрепи отроковице, сильнаго и безгрешнаго слова, воплощенна неизреченно рождшая, и даждь ми чистительную осквернений, всенепорочная, слезу. Иный господина феодора. Глас 3. Ирмос: Глубина страстей: Мученков память совершаем Божественно Мученколюбцы, приидите возрадуемся, песньми тыя венчающе, подвигоположника Христа Благословим. Ран первее искус приемше, потом же камением побиени бывше, претрени бывше, зверем на снедь дани бысте, и заклани бысте яко агнцы Христовы: но живете присно страстотерпцы. Слава, Троичен: Три единым естеством совокупляя, едино же треми разсекая лицы, яже Божество есть: савеллиа же и ариа, равномерныя стремнины отбегаю. И ныне, Богородичен: Дева явилася еси и по Рождестве, чистотствуеши во обою, и раждаеши: страннолепное видение, глаголемое и разумеваемое, содеянное в тебе БогоМати. Слава тебе Боже наш, слава тебе. Или стих: Дивен Бог во святых своих: Мученичен: Кровь вашего терпения, Господу молится непрестанно о нас, Мученцы: темже и ныне помолитеся поститися нам от страстей безчестия. Стих: Души их во Благих водворятся. Покоин: Всему хотяй судити миру, предстоящим тьмам ангелов, неосужденно тогда предстати тебе сподоби усопшия, верно всещедрый. Ирмос: Глубина страстей воста на мя, и буря противных ветров: но предварив мя ты Спаси Спасе, и избави от тли, яко Спасл еси от зверя Пророка. Кондак: Со святыми упокой: Икос: Сам един еси безсмертный: лист 20, на обороте. Песнь 7. Ирмос: Отроцы еврейстии в пещи: Тучами кровей угасисте преславнии пламень прелести: огня убо будущаго нас молитвами яже ко Христу избавите, Господни страстотерпцы. Уста заградивше львов, мук же опаления претерпевше страстотерпцы, сладость лучшую наследовасте: еяже улучити молитеся, и нам во веки. Всем светом просветившеся Духа доблии страстотерпцы, преставльшимся верным ослабу просите, и рая вход, и жизни причастие. Богородичен: Песнь приношу ти Дево, не презри мене злыми одержимаго, но даждь чистая исправление совершенное постом, и всем житием Благонравным. Иный. Ирмос: Пламень оросивый пещный: Огнь, и мечь, и звери, страстотерпцы, яко сладость вменивше, внегда страдати удивисте убийцы ваша, воспевающе Бога отец наших. На уды разсекаеми, и опаляеми, Богу принесостеся жертва Благовонная, Христовы Мученцы: но того о нас присно молите. Троичен: В Троице единаго Бога славлю, отца, Сына и Духа: единицу простую, Троицу честную, начало предначальное и единосущное. Богородичен: Всесвятая Владычице Богородице, молитвы рабов твоих приемлющи, принеси всех Богу, да Спасет нас от всякаго искушения. Стих: Святым, иже суть на земли его, удиви Господь вся хотения своя в них. Мученичен: Мученков собори, с Небесе представше, вас воспевающия Благословите, освятите, усердно постов время скончати. Стих: Блажени, яже избрал, и приял еси Господи. Мертвен: Верою к тебе преставльшияся, ведый дела человеков, вольная и невольная прегрешения прощая, упокой яко Бог. Ирмос: Пламень оросивый пещный и отроки неопалимы Спасый, Благословен еси во веки, Господи Боже отец наших. Песнь 8. Ирмос: Победители мучителя: Мук виды немощию тела претерпевше, врачеве болящим страстотерпцы явистеся. темже зову: мою недугующую душу исцелите, во время поста покаянием. Увы мне, како преидоша вси дние мои в лености! и се конец приближается, варит несовершенна добрыми делы прияти мя: добре скончавшии течение Мученцы, да ми конец Благий будет, молитеся. Каплями кровей запаления безбожия угасисте, Божественнии страстотерпцы, и отшедшим от сего жития испросите воистинну Божественный покой, и содеянных разрешение во веки. Богородичен: Иезекииль тя дверь непроходимую чистая провиде, покаяния врата всем отверзающую отчаянным. темже молю тя: стези мне отверзи, ко оным ведущия упокоением. Иный. Ирмос: Из безначальна отца: Многострадальныя раны различно претерпевше, овии убо сгоревше, друзии сожжени бывше, инии же посекаеми, веселитеся страдальцы воспевающе Христу: пойте, Благословите и превозносите во вся веки. Кровьми вашими оСвящаете концы, малыми кропленьми, струи исцелений всем источающе, всехвальнии Мученцы. темже вопиете присно: пойте, Благословите и превозносите во вся веки. Благословим отца и Сына, и святаго Духа, Господа. Триипостасная единице, отче, Сыне и Душе живый, едино Божество, едино царство: тебе хвалят незаходимаго света ангельская воинства, и мы сущии на земли поем, Благословим и превозносим во вся веки. Богородичен: Се вси роди Блажим тя пречистая, величия твоя зряще: ты бо раждаеши преестественно всех творца, Бога суща и человека. темже тя Благословим, и превозносим во вся веки. Стих: Дивен Бог во святых своих: Страстотерпцев личе, молитеся ко Спасу Спасти ны, молитвы и ныне творяще, служити чисте воздержанием ему: пойте, Благословите и превозносите во вся веки. Стих: Души их во Благих водворятся. Усопшия Благочестно надеждею воскресния, к вечной жизни востати Господи сподоби, хвалити тя чисте, и славити _псаломски: пойте, Благословите, и превозносите во вся веки. Хвалим, Благословим, покланяемся Господеви: Ирмос: Из безначальнаго отца рожденнаго прежде век Бога, и в последняя от Богородицы в плоть облекшася, яко совершенна человека и Бога истинна, пойте, Благословите и превозносите во вся веки. Песнь 9. Ирмос: Уставы прешла еси: Явистеся Божественнии яко углие, вещество лукавое безбожие попаливше, и мечем бесовския полки посекше, доблии страстотерпцы, световодцы сердец наших. Тьму мучений проидосте, и к свету мысленному преселистеся, доблии страстотерпцы: темже просветите смиренную душу мою, омраченную согрешеньми. Поболеша болезни преносяще преславнии страстотерпцы телесе, и ныне преставльшимся верным, неболезненный покой просят, и рая наслаждение. Богородичен: Явися чистая Владычице Божественная помощница, непотребным рабом твоим, во время воздержания, молитвы наша приносящи Господеви, веки царствующему. Иный. Ирмос: Тебе безсмертный источник: Якоже огнь вложени бывше от Бога в землю, попалисте всякую лесть идольскую, вжегше светило в концы Благочестия страстотерпцы Христовы. Вас ни пламень, ни заколение, ни колеса, ни стягнутия, ни опаления, ни иная мука горькая, разлучи от любви Христовы, страстотерпцы. Троичен: Едино и три воспеваю Благочестно Божество зраком, лицы совокупляя и разделяя: отец, Сын, и святый Дух, сия едино суть. Богородичен: Тя от корене иессеова, и Давида праотца прозябшии жезл, всепречистая чистая величаем, яко Спасаеши души наша. Стих: Святым, иже суть на земли его: Множество Мученк честное, Христа молите, в мире исполняющим нам течение постов, видети и поклонитися и страстем его. Стих: Блажени, яже избрал, и приял еси Господи. Мертвых и живых яко Бог, умертвивый смерть, и жизнь востанием твоим всем подаяй Христе, упокой и рабы твоя, яже преставил еси. Ирмос: Тебе безсмертный источник, и святых исцеления человечу роду подающа, присно величаем, яко Спасаеши души наша. Е_ксапостиларий: Небо звездами украсивый яко Бог, и твоими святыми всю землю просветивый, содетелю всех поющия тя Спасай. Слава: Живыми и мертвыми обладаяй яко Бог, упокой твоя рабы в селениих избранных аще бо и согрешиша Спасе, но не отступиша от тебе. И ныне: Сладость ангелов, скорбящих радость, Христиан предстательнице, Дево Мати Господня, заступи нас, и избави вечных мук. На хвалитех мученичны гласа. Слава, самогласен за упокой. И ныне, Богородичен. На стиховне мертвены стихиры господина феофана, прилучившагося гласа. Слава, и ныне, Богородичен. На литургии Блаженны гласа, на 6. По входе тропари: Апостоли, Мученцы: Помяни Господи: Слава: Со святыми упокой: И ныне, Тебе и стену: Прокимен, Веселитеся о Господе: Стих: Блажени, ихже оставишася беззакония: Другий: Души их во Благих водворятся. Апостол дне, зачало 309. И мертвен, к солуняном зачало 270. Аллилуиа: Воззваша Праведнии: Стих: Блажени, яже избрал: Ев\глие от марка, зачало 6. И от иоанна, зачало 16 Причастен: Радуйтеся Праведнии о Господе: Другий: Блажени, яже избрал и приял еси Господи. Сице убо бывает служба за упокой, в три субботы святаго и великаго поста, егда ни един есть праздник от триех: предтечев: святых четыредесяти Мучеников: или Благовещения.