<::лат> OCR: <::рус> Библиотека святоотеческой литературы <::лат> http://orthlиb.ru <::слав> [гл\ва 40] Чин Благословения и оСвящения иконы пресвятыя живоначальныя Троицы, во образе триех ангелов, или крещения, или преображения, или сошествия святаго Духа. Иерей обычно по предуказанному образу начен, совершит все даже до _псалма. Зде же чтется _псалом 66: Боже ущедри ны, и Благослови ны: просвети лице твое на ны, и помилуй ны. Познати на земли путь твой, во всех языцех Спасение твое. Да исповедятся тебе людие Боже, да исповедятся тебе людие вси. Да возвеселятся и да возрадуются языцы, яко судиши людем правотою, и языки на земли наставиши. Да исповедятся тебе людие Боже, да исповедятся тебе людие вси. Земля даде плод свой: Благослови ны Боже, Боже наш. Благослови ны Боже, и да убоятся его вси концы земли. Слава, и ныне: Аллилуиа, трижды. Диакон: Господу помолимся. Лик: Господи помилуй. Иерей же чтет молитву сию: Господи Боже, в Троице святей славимый, егоже ни ум постигнути может, ниже слово сказати возмогает, егоже никтоже от человек нигдеже виде, точию якоже от святых писаний и Богогласных апостолов учений научихомся, сице веруем, и сице тебе Бога отца безначальнаго, и Сына твоего единосущнаго, и Духа твоего сопрестольнаго и соестественнаго исповедуем. И якоже писание нам ветхое повествует о явлении твоем во образе триех ангелов, оному преславному патриарху аврааму бывшем: в новей же Благодати отец во гласе, Сын плотию во иордане, Дух же святый в виде голубине явися. и паки Сын, иже плотию вознесеся на Небо, и одесную Бога седит, утешителя Духа на апостолы в видении огненных язык посла: и на фаворе отец во гласе, Дух святый во облаце, Сын же в пресветлом свете учеником трием показася: сице всегдашняго ради воспоминания, тебе единаго славимаго Бога не точию усты исповедуем, но и образ пишем, не еже Боготворити сей, но еже нань телесныма очима взирающе, умныма на тебе Бога нашего зрети, и того чтуще, тебе создателя, искупителя и освятителя нашего славити и величати и твоя неисчетная Благодеяния воспоминати: почесть бо образа на первообразное преходит. Предложше убо икону сию ныне пред твоим величеством, Благочестным имже предрехом намерением, просим и молим, и твоему Благоутробию мили ся деем, призри милостивно на ню и низпосли Небесное твое Благословение, и во имя твое трисвятое Благослови и освяти ю, во еже сию Благочестно чтущии, и пред нею тебе смиренно кланяющиися, и верно молящиися обрящут милость, и Благодать получат, и от всех бед и скорбей свободны будут, грехов же прощение получат, и Царствия Небеснаго сподобятся: Благодатию и щедротами, и человеколюбием тебе единаго в Троице славимаго Бога, отца, и Сына, и святаго Духа, емуже слава, ныне и присно, и во веки веков. Лик: Аминь. Иерей: Мир всем. Лик: И духови твоему. Диакон: Главы ваша Господеви приклоните. Иерей же чтет молитву сию тайно: Господи Боже, в Троице святей славимый и покланяемый, услыши ныне молитву нашу, и низпосли Благословение твое Божественное Небесное, и Благослови, и освяти образ сей окроплением воды сея Священныя, в славу твою и во Спасение людей твоих. И возглашает: Ты бо еси оСвящение наше, и тебе славу возсылаем, отцу, и Сыну, и святому Духу, ныне и присно, и во веки веков. Лик: Аминь. Иерей же кропит Священною водою образ, глаголя: ОСвящается образ сей Благодатию пресвятаго Духа, окроплением воды сея Священныя, во имя отца, и Сына, и святаго Духа, аминь. Трижды. Абие же чтет, или поет стихиру сию, глас 8: Приидите людие, триипостасному Божеству поклонимся, Сыну во отце, со святым Духом: отец бо безлетно роди Сына соприсносущна и сопрестольна, и Дух святый бе во отце с Сыном прославляемь: едина сила, едино существо, едино Божество. емуже покланяющеся вси глаголем: святый Боже, вся содеявый Сыном, содейством святаго Духа: святый крепкий, имже отца познахом, и Дух святый прииде в мир: святый безсмертный, утешительный Душе, от отца исходяй, и в Сыне почиваяй, Троице святая, слава тебе. Вестно же буди, яко аще икона будет святыя Троицы, сия стихира поется. Аще же Богоявления или преображения, или сошествия святаго духа, поется или чтется тропарь и кондак праздничный, и отпуст праздничный бывает.