<::лат> OCR: <::рус> Библиотека святоотеческой литературы <::лат> http://orthlиb.ru <::слав> [гл\ва 15] О святем имущем полиелей, аще случится в субботу. В пяток вечера, поем Блажен муж, 1-й антифон. На Господи воззвах, стихиры святаго, на 6: Слава, самогласен святаго, И ныне, Богородичен 1-й настоящаго гласа. [зри] Аще ли имать святый великий бдение, и восхощет настоятель Поем на малей вечерни стихиры святаго на 4, подобны: Слава, самогласен святаго: И ныне, Богородичен обычный, по гласу святаго. На стиховне стихиры святаго: Слава, святаго, аще имать: аще ли ни, Слава, и ныне, Богородичен. По трисвятом тропарь святаго: Слава, и ныне, Богородичен, по гласу. Ектениа малая, якоже предписася в воскресной вечерни: и отпуст. На велицей вечерни, по предначинательном _псалме, поем Блажен муж, 1 антифон. На Господи воззвах, стихиры святаго, на 8: Слава, святаго: И ныне, Богородичен 1-й, настоящаго гласа. Аще предпразднство: или попразднство, на Господи воззвах, стихиры праздника, 3: и святаго, 5. Слава, святаго: И ныне, Богородичен настоящаго гласа. Вход. Прокимен дне: И чтения святаго, 3. На литии стихира храма, и святаго: Слава, святаго: И ныне Богородичен, по гласу святаго, или праздника. На стиховне стихиры святаго: Слава, святаго: И ныне, Богородичен, во глас святаго, или праздника. На Благословении хлебов тропарь святаго, дважды: и Богородице Дево, единожды. Буди имя Господне: трижды, с пением, _псалом, 33: Благословлю Господа на всякое время: до Не лишатся всякаго блага. И чтем от жития святаго. На утрени, на Бог Господь, тропарь святаго, дважды: Слава, и ныне, Богородичен 1-й, настоящаго гласа. Аще ли предпразднство, или попразднство: Тропарь праздника, дважды: Слава, святаго: И ныне, праздника. Таже, кафисма 16: ектениа, и седален святаго, дважды: Слава, и ныне, Богородичен. И чтение. И посем кафисма 17, непорочны. На нейже иерей не кадит, но на полиелеи кадит. Таже седален святаго, дважды: Слава, и ныне, Богородичен. И чтение. Посем полиелей святаго: и седален, дважды: Слава, и ныне, Богородичен. И чтение. Степенна 4-го гласа, антифон 1. Прокимен святаго: и Всякое дыхание: евангелие, и _псалом 50. По 50-м _псалме, стихира святаго. Таже, Спаси Боже люди твоя: Посем иерей, Милостию и щедротами: Лик, Аминь. И поем канон Богородицы, со ирмосом на 6: ирмос по дважды: тропари на 4. Аще ли храм Христов, или Богородицы, или аще предпразднство, или попразднство, поем подобне канон со ирмосом на 6: И святаго на 8: Катавасиа, по уставу. По 3 песни кондак предпразднства, или праздника. Таже седален святаго, дважды: Слава, и ныне, Богородичен, или праздника. По 6-й песни кондак святаго, и икос: И чтем пролог. По 9-й песни светилен святаго, дважды: Слава, и ныне, Богородичен, или праздника. На хвалитех стихиры святаго, на 4: Аще ли в попразднство: На хвалитех 6: праздника три, яже суть на стиховне того дне, и святаго 3: Слава, святаго самогласен: И ныне, Богородичен, по гласу святаго, или праздника. И славословие великое. Таже тропарь святаго: Слава, и ныне, Богородичен воскресн, гласа настоящаго, или праздника. Ектении, и отпуст, и час 1-й. На 1-м часе, тропарь святаго. Аще ли предпразднство, или попразднство, тропарь праздника: Слава, святаго: И ныне, Богородичен часов. По Оч~е наш, кондак святаго. Аще ли предпразднство, или попразднство, кондак праздника и святаго, глаголем пременяюще: И совершенный отпуст. На литургии Блажена святаго, песнь 3-я, и 6-я. Аще ли попразднство, песнь праздника, рядовая, и святаго песнь 6. По входе тропарь храма Христова и Богородицы: Таже, святаго настоящаго, Слава, кондак его: И ныне, храма Богородицы. А идеже несть храма Богородицы, И ныне, Предстательство Христиан: А в предпразднства, или попразднства коего праздника: И ныне, кондак глаголем предпразднства, или праздника. Аще ли предпразднства, или попразднства Господскаго праздника, а храм Христов, и тропаря и кондака храма не глаголем, но предпразднства или праздника тропарь и кондак: Богородицы же храма в предпразднства и попразднства Господских праздников, не глаголется. Прокимен святаго: апостол, аллилуиа, евангелие, и причастен святаго, емуже бдение. Аще же полиелей, присовокупляем и дне, прокимен, апостол, евангелие, и причастен.